Az aludobozos bor mérsékelt kezdeti sikerei után az azt kitaláló vállalat ismét a fiatal alkoholistákat egyetemistákat kívánja megcélozni legújabb termékével, a kartondobozos borral. Az új kiszereléstől jóval nagyobb forgalmat várnak, hiszen több bor fér bele, és ez a lényeg. A fiatalok az előzetes felmérések alapján jónak tartják az ötletet, és tetszik nekik a nagy BOR felirat, hiszen ez megkönnyíti a vásárlást: nem kell hosszasan válogatni, milyen fajtát és évjáratot válasszon az ember. Már szerkesztőségünkön is érdeklődtek, hol lehetne szerezni a dobozos borból. A válasz: egyelőre sehol, mert egy nagyobb üzletlánc sem hajlandó forgalmazni, mivel a kartonpapír túlságosan hamar átázik. A gyártó szerint ez nem tervezési hiba, a konstrukció célja, hogy a csomagolás tartalma minél hamarabb elfogyasztásra kerüljön. Az előzetes tesztek alapján ez azt jelenti, hogy a dobozban tárolt 5 liter bort legfeljebb 3.2 másodperc alatt meg kell inni.