Pitbull-lecsó - egyedi humorblog

Pitbull-lecsó

Pitbull-lecsó a Facebookon RSS feed E-mail küldése a pitbull.lecso@gmail.com címre

Idegbohóc

Az Idegbohóc együttes honlapjaIdegbohóc a Facebookon Az Idegbohóc Last FM oldala Idegbohóc Twitter E-mail küldése a idegbohoc@gmail.com címre

Közlemény: a Pitbull-lecsón csak saját elménk termékei találhatók. (Egy-két kivétellel, ahol ezt megemlítjük.) Ha valami olyat találsz itt, amit már más blogon vagy oldalon láttál, akkor azt ők lopták tőlünk, és nem fordítva.

Kategóriák

Legutóbbi hozzászólások

  • Demonlord98: @Sajtos001: Vedd meg oszt akkor gyorsan tudod verni a faszod (2014.10.19. 00:29) Alpári Garfield vol. 23.
  • pitbull.lecso: Egy stockholmi sörözés mit ki nem hoz az emberből! A poén evolúciója, avagy hogyan lehet hárman ki... (2014.07.06. 19:44) Cukorka
  • Cucuminator: Többet! (kérlek) (2014.06.15. 02:32) Alpári Garfield vol. 28.
  • Cucuminator: @pitbull.lecso: Nekem mindegy, csak sok csöcs legyen benne. (2014.04.27. 21:17) A pacsirta 3. rész
  • Cucuminator: @pitbull.lecso: Azt mindig megéri, feltéve ha a sajátodról van szó. (2014.04.17. 10:34) Alpári Garfield vol. 27.

Arany János: Sajtolom

2008.06.25. 10:04 | pitbull.lecso | 2 komment

Éveim száma hatvanhat,
seggem a szádra pattanhat!

Címkék: versek paródiák

A bejegyzés trackback címe:

https://pitbull-lecso.blog.hu/api/trackback/id/tr3538396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pitbull.lecso · http://pitbull-lecso.blog.hu 2008.07.05. 23:05:03

Sajnálom, hogy senki sem méltatja ezt a bejegyzést. (Tudom, hogy nem túl művészi. :D) Aki nem értené, olvassa el: Arany János: Sejtelem című négysorosát!

fruschka · http://kaleid.blog.hu/ 2008.07.06. 06:41:19

én igazából méltattam, csak úgy elgondolkoztam ezen a szóképen, hogy "seggem a szádra pattanhat"... mivel vizuális típus vagyok, megpróbáltam elképzelni, és hát annyira lehidaltam ettől, hogy elfelejtettem kommentelni... most azonban, megszabadulva az élmény hatása alól, most pótolom az elmaradt hozzászólást....
süti beállítások módosítása